Ik zie me nog zitten. Telefoon in de hand. Een lijst vol namen en nummers uit de Gouden Gids voor mijn neus. Afspraken maken. Hoe meer, hoe beter.
Dat was twintig jaar geleden. En in heel wat bedrijven nog steeds de realiteit. Verwonderd dat er een negatieve perceptie leeft rond prospectie? Dat studenten niet gestimuleerd worden om deze richting in te slaan? Dat er zoveel vacatures zijn voor business developers?
πππ π€ππ§ π¨π¨π€ ππ§πππ«π¬.
Slim prospecteren. Creatief nadenken vanuit een sterk business acumen. Wie zijn je potentiΓ«le klanten echt? Wat raakt hen? Welke geΓ―ntegreerde sales- en marketingaanpak brengt hen het snelst naar een deal?
Prospecten inspireren. Relevantie en toegevoegde waarde bieden. Hen Γ©cht leren kennen en met oplossingen komen die het verschil maken.
Sales stroomlijnen, structureren en voorspelbaar maken.
πππ π’π¬ π¦π’π£π§ ππ«π¨π¨π¦. πππ π’π¬ ππ’π₯π€ – ππ‘π πππ’ππ§ππ π¨π πππ₯ππ¬.
π₯ Zo blij om vandaag de officiΓ«le launch aan te kondigen!
Hanne Hellemans – Founder – 16/09/2024